Όψεις του Ευφάνταστου

Καλωσήλθατε στο νέο μου ιστολόγιο (blog θα το λέω γενικά, αλλά για το ποδαρικό που λένε…), το πρώτο το οποίο γράφω στα Ελληνικά. Κάποιοι που με γνωρίζουν λίγο καλύτερα, γνωρίζουν επίσης ότι συντηρώ άλλα 2-3 blog και συμμετέχω σε ένα 4ο, με αυτό το τελευταίο να είναι πλέον το μόνο στο οποίο παρουσιάζω κάποια συνέπεια. Ευλόγως λοιπόν θα αναρωτηθούν τι σκεπτόμουν (ή ακριβέστερα, τι ΔΕΝ σκεπτόμουν) όταν αποφάσισα να δημιουργήσω ακόμα ένα, το οποίο με απλή συνεπαγωγή έπεται ότι δεν πρόκειται να ανανεώνω ποτέ.

Όχι, ακόμα κι εγώ δεν έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο αποχαύνωσης: το παρόν blog δεν έχει τόσο στόχο να ανανεώνεται επί κάποιας ποικίλης ή συγκεκριμένης θεματολογίας όπως τα άλλα. Για την ακρίβεια, ο στόχος του είναι αρκούντως εγωιστικός και χρηστικός, κοινώς να εκθέτω τη δουλειά μου, νέα και ενημερώσεις σχετικά με αυτήν, καθώς και μερικά άλλα πράγματα που άπτονται αμιγώς ελληνικών ενδιαφερόντων και δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα να γράφω, φερ’ ειπείν, στο Easy Subjugation (όπως έχω κάνει στο παρελθόν, επί παραδείγματι εδώ).

Όσον αφορά τον τίτλο του παρόντος post, αυτός προκύπτει από το γεγονός ότι “ευφάνταστος” είναι ένας χαρακτηρισμός που μου έχει αποδοθεί, τόσο μέσα σε θετικά, όσο και σε αρνητικά πλαίσια, αλλά πιστεύω ότι σε κάθε περίπτωση είναι το στοιχείο αυτό του χαρακτήρα μου που με περιγράφει ίσως πληρέστερα από όλα: όχι απλά στο επίπεδο  ιστοριών ή (ενίοτε μη ρεαλιστικών) ιδεών και σχεδίων, αλλά και στην αντίληψή μου για τη ζωή, μια αντίληψη που με οδήγησε να δουλέψω ως δημοσιογράφος, αρθρογράφος, φωτογράφος, μεταφραστής (η κύρια ασχολία μου αυτή την εποχή) και πλέον να κάνω και τα πρώτα (ενδεχομένως διστακτικά) μου βήματα ως συγγραφέας.

Σε μια εποχή που οι άνθρωποι μοιάζουν να μεταλλάσονται όλο και περισσότερο, ώστε πλέον δεν ανγνωρίζονται μεταξύ τους και σε μια χώρα που φαίνεται να διαλύεται (και εάν όχι, να μας διαλύει στο όνομα της εκάστοτε κυβέρνησης), παραδόξως παραμένω ευφάνταστος, παρά τις “επιφανειακές” μεταβολές μου και συνεχίζω ένα μυστήριο ταξίδι. Είστε ευπρόσεδκτοι να συνταξιδέψουμε για ένα διάστημα και μόλις θελήσετε να φύγετε, ο επόμενος σταθμός δεν απέχει περισσότερο από ένα βλέμμα.

Ο σταθμάρχης σφυρίζει και η πλατφόρμα γεμίζει καπνό.

Ξεκινάμε,

Α.Μ.

2 Comments

  1. Wabbit said,

    May 2, 2010 at 13:53

    Με το καλό το καινούριο blog (δεν μου άρεσε ποτέ η λέξη ιστολόγιο)! Ακόμα και αν του κάνεις update αραιά και που, θα είναι ενδιαφέρον να βλέπει κανείς την δουλειά σου μαζεμένη κάπου!

  2. speedxgrapher said,

    May 2, 2010 at 14:19

    Σε ευχαριστώ πολύ Wabbit-chan. Εκτιμώ πολύ το vote of confidence!


Leave a Reply

