Προς Ναυτιλομένους

Στο blog αυτή τη στιγμή μπορείτε να βρείτε κάποια από τα άρθρα (τόσο σε έντυπα, όσο και στο internet) και τις μεταφράσεις μου, τα φανζίν τα οποία έχω βγάλει ή στα οποία έχω συμμετάσχει, καθώς και πληροφορίες για το μικρό συγγραφικό μου έργο, πατώντας τα αντίστοιχα λήμματα κάτω από τη Βιβλιοθήκη. Για το Παραμυθόγραμμα δεν έχετε παρά να πατήσετε το link ή το αντίστοιχο λήμμα στις Καρτέλες. Αν πατήσετε εδώ θα μεταφερθείτε στο Flickr μου, όπου έχω βάλει λίγες μόνο φωτογραφίες, αλλά σκοπεύω σύντομα να το εμπλουτίσω.

1 Comment

  1. October 15, 2012 at 11:49

    Αγαπητέ φίλε ή φίλη
    μια και ξεκίνησα την αναβίωση της προφορικής λογοτεχνίας και αφήγησης στην Ελλάδα (που ανθίζει όπως φάινεται από το blog σου )και η καλλιτεχνική και επιστημονική μου εργασία αφοσιώνεται στην προφορική παράδοση ίσως θα ήθελες να ενημερώνεις του φίλους σου στο blog για τα εργαστήρια, τις παραστάσεις και τις δημοσιεύσεις μου
    Φιλικά
    Δρ. Στέλιος πελασγός
    http://www.storytelling.gr


Leave a Reply

