Ημέρες Παραμυθιών στον Δήμο Αγ. Βαρβάρας

Καλημέρα σας και πάλι (καλό μεσημέρι μάλλον, αλλά εν πάση περιπτώσει). Αν θυμάστε, πριν από μερικές μέρες ανήρτησα εδώ το Παραμυθόγραμμα Σεπτεμβρίου και είχα πει ότι θα καταβάλω προσπάθεια να το ακολουθήσω, στο μέτρο που είναι δυνατόν. Έκανα λοιπόν ένα μάλλον καλό ξεκίνημα, καταφέρνοντας να παραβρεθώ αμφότερες τις Ημέρες Παραμυθιών στο Άλσος Μητέρας (κατ’ άλλους, Άλσος Ειρήνης) του Δήμου Αγ. Βαρβάρας, την Παρασκευή δε, ξεκινώντας από τα Βριλλήσια (με το Μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας ομολογουμένως αρκετά κοντά μου). Ωστόσο δεν κατάφερα να πάω στην αφήγηση των περιπετειών του Σεβάχ του Θαλασσινού από τη Βασιλεία Βαξεβάνη, με την εικαστική βοήθεια του Μιχάλη Διαλυνά, την Κυριακή και έτσι πρέπει τώρα να κάνω τη δύσκολη επιλογή μεταξύ της εκδήλωσης του Ωρωπού και της δεύτερης περιπέτειας του Σεβάχ την Τετάρτη. Choices, choices…

Όπως και να’ χει, χάρηκα πολύ που πήγα στις Ημέρες Παραμυθιών, διότι είδα πολλά γνωστά πρόσωπα που συμπαθηθήκαμε πέρυσι στην 8η Γιορτή Παραμυθιών της Κέας και τα οποία δεν είχα δει για σχεδόν έναν χρόνο (με ελάχιστες εξαιρέσεις ανθρώπων που είδα πριν από περίπου ένα εξάμηνο, σε μια παράσταση που έκαναν οι Παραμυθοκόρες στο Μακάρι). Για το ζήτημα των αφηγήσεων και των ίδιω των ιστοριών δεν νομίζω ότι χρειάζεται η δική μου “επικύρωση”, αφού οι ιστορίες μου αρέσεουν ούτως ή άλλως και το ποιόν των αφηγητών μου κατέστη σαφές ήδη από πέρυσι το καλοκαίρι (φέτος δυστυχώς δεν κατάφερα να πάω στη Γιορτή Παραμυθιών και ήθελα να φάω το καπέλο μου σαν τον Τζων Ρόμπαξ).

Την δεύτερη ημέρα, που πήγα με την παρέα των συνήθων πλέον υπόπτων των Board Games και του MANGAIJIN ~memories~, πήρα μαζί μου και τη φωτογραφική μηχανή. Δεν είναι όλες οι φωτογραφίες πετυχημένες, ειδικά όσο πέφτει το βράδυ, αλλά τουλάχιστον κατέγραψα μερικά στιγμιότυπα.

Αυτά λοιπόν, πάνω-κάτω. Ως συνήθως, δεν μπορεί κανείς εύκολα να μεταφέρει την ατμόσφαιρα ή το αίσθημα που προκαλεί η αφήγηση , γι’ αυτό και σας παροτρύνω να αναζητείτε και παρευρίσκεστε σε τέτοιες εκδηλώσεις – αν μη τι άλλο, για να σχηματίσετε ιδία άποψη πέραν της δικής μου “προπαγάνδας”.

Φιλικούς χαιρετισμούς,

Α.Μ.

2 Comments

  1. Maria Vrachionidou said,

    September 20, 2011 at 11:01

    Βρε Αντρέα, εσύ είσαι ρεπόρτερ! Και τι ωραία στιγμιότυπα τράβηξες με τη μηχανή σου! Ευχαριστούμε! Άντε, και να βρισκόμαστε τώρα!
    Μαρία

  2. speedxgrapher said,

    September 20, 2011 at 11:46

    Μαρία μου σε ευχαριστώ! Άλλωστε από δημοσιογραφία ξεκίνησα. Πιστεύω ότι μπορούσα και καλύτερα, αλλά η μηχανή μου έχει αρχίσει πλέον να αγκομαχάει λίγο. Όσο για το να βρισκόμαστε, κάτι μου λέει ότι από αυτό το Σ/Κ… “careful what you wish for”.


Leave a Reply

