Πήγαινε και Πήγε…

… στη Σαντορίνη ο Νάνος! Γράφω μετά αρκετών τεχνικών δυσκολιών από το όμορφο βρυκολακονήσι, όπου έχω κληθεί να συμμετάσχω με παραμύθια σε μια χριστουγεννιάτικη εκδήλωση. Δυστυχώς ή ευτυχώς, θα απουσιάζω μέχρι τις 23 του μήνα και αυτό σημαίνει ότι, εκτός απροόπτου, δεν θα καταφέρω να ενημερώσω το Παραμυθόγραμμα Δεκεμβρίου 2012 (για να μην νομίζετε ότι θυσιάζω μόνο τις υποχρεώσεις μου, θυσίασα και την πρεμιέρα του HOBBIT, του frigging HOBBIT για να έρθω εδώ!)

Θέλω λοιπόν να διευκρινίσω δύο πράγματα: πρώτον ότι αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που δεν έχω προσθέσει πρόσφατες ενημερώσεις και εκδηλώσεις που έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα τις προσθέσω (εκτός αν με κάποιον μαγικό τρόπο βρω εύκολη πρόσβαση σε σταθερή σύνδεση). Δεύτερον, μην μείνετε έτσι άπραγοι. Μπείτε και ψαχτείτε στο group του Facebook STORYTELLING.GR, στο site του Κέντρου Μελέτης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών,  στις Παραμυθοκόρες και στην Αχελώνα. Κι εσείς οι παραμυθάδες διαδώστε τις εκδηλώσεις σας όσο μπορείτε (με σωστή χρήση του internet, που λέγαμε).

Αυτά από εμένα προς το παρόν. Να περάσετε καλά, να δείτε παραστάσεις για τη Μεγάλη Νύχτα (γνωστή και ως Χειμερινό Ηλιοστάσιο) και στις συμμαθήτριές μου (και συναγωνίστριες στο σανίδι του παραμυθιού) πολλά φιλιά και ευχές – μην κάνετε τίποτα που δεν θα έκανα εγώ.

Ο Νάνος στο Νησί,

Α.Μ.

2 Comments

  1. Thodoris said,

    December 17, 2012 at 13:10

    έλα μαζί μας να δούμε το χόμπιτ😀 Να δω αν μπορείς να υπάρχεις ταυτόχρονα στο ίδιο plane με την κων/να να μου φύγουν και οι ιδέες😛

  2. speedxgrapher said,

    December 17, 2012 at 21:07

    Just 4 days and I’ll be back!


Leave a Reply

