Ολική Επαναφορά (50%)

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες (όσοι και όπου κι αν είστε),

Καταρχήν καλή χρονιά σας εύχομαι, παρά τη ζοφερότητα στον ορίζοντα και τις δυσκολίες με τις οποίες έχουν αρχίσει ήδη να μας τρομοκρατούν. Επίσης έχω διαπιστώσει ότι ολίγος σταρχιδισμός βοηθάει στην ψυχική υγεία. Μόλις σήμερα αντιλήφθηκα ότι κλείνω σχεδόν ένα μήνα σιωπής στο blog και θέλω να εξηγηθώ…

Από τη Σαντορίνη γύρισα 21 Δεκεμβρίου χαράματα και πολύ, πολύ άρρωστος, για λόγους που θα εξηγήσω στο σχετικό post με τις εμπειρίες από τη Σαντορίνη. Θα πίστευε κανείς ότι οι διακοπές των Χριστουγέννων ήταν η τέλεια αφορμή για να αφήσω μόνιμο αποτύπωμα του σώματός μου στο στρώμα του κρεββατιού και να γίνω ένα με την καρέκλα μου μπροστά στον υπολογιστή, πίνοντας ζεστά, σούπες και περιδρομιάζοντας οικογενειακά – συνταγή από αρχαιοτάτων χρόνων για την αποκατάσταση της υγείας. Πράγματι, αυτό και έκανα το Σαββατοκύριακο αφότου γύρισα (και το περιδρόμιασμα γενικώς), αν και το βράδυ της Παρασκευής (21 Δεκεμβρίου, Η Μεγάλη Νύχτα) δεν μπόρεσα να καθίσω στ’ αυγά μου και πέρασα από το εργαστήρι του Έπους για μιάμιση ώρα, να δω τη Μάνια Μαράτου και τις συμμαθήτριες (είπαμε, σε όλα αυτά εγώ και παντού γυναίκες – παντού όμως!), πριν χαθούμε για τις γιορτές. Έπειτα, παρά τα χάλια μου, έκανα και μια περατζάδα από το “Βρυσάκι” να δω τις Παραμυθοκόρες – δεν πρόλαβα φυσικά την παράστασή τους, αλλά ανταλλάξαμε νέα και ευχές για τις γιορτές.

The Lonely Mountain

Στη διάρκεια των γιορτών, εμφανίστηκε μια πληθώρα ανθρώπων που είχα καιρό να δω, τόσο από το εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, με αποτέλεσμα να μην παλουκωθώ κλεισμένος στη ζέστη όσο θα έπρεπε (ξέρω, για μένα αυτό είναι οξύμωρο, αλλά το ότι μου αρέσει το κρύο δεν σημαίνει ότι δεν με τσακίζει η γρίπη, τα βρογχικά κλπ.). Μην μπερδευόμαστε – δεν το μετανιώνω, καθότι ήθελα πολύ να δω όλους τους ανθρώπους που είδα, περάσαμε πολύ καλά και είδα και δυο φορές το HOBBIT (ακόμα δεν έχω κόψει τα γένια μου). Δεδομένων όμως και στον απόηχο όλων αυτών, πέρασα τις γιορτές μία έτσι και μία αλλιώς από άποψη υγείας και ενώ το κλίμα κατά το Δωδεκαήμερο ήταν μάλλον ήπιο, μετά έπιασε φοβερό κρύο και τρομακτική υγρασία (τουλάχιστον εδώ που είμαι), με αποτέλεσμα ώρες-ώρες να πιστεύω ότι θα φτύσω τα πνευμόνια μου βήχοντας.

Ως εκ τούτου, έλλειψη χρόνου και έλλειψη διάθεσης συνέβαλαν στο να απουσιάσω ουσιαστικά για έναν μήνα. Λυπάμαι και σας ζητώ ταπεινά συγγνώμη για αυτό το κενό σε ενημέρωση και ανανεώσεις, αλλά πιστεύω ότι σταδιακά θα στρώσω και εν πάσει περιπτώσει, δεν είναι δυνατόν να μην έχουμε καθόλου Παραμυθόγραμμα τον Γενάρη! Είναι κακό προηγούμενο! Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, έστω και στο 50% θα επανέλθω με Παραμυθόγραμμα το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα και ελπίζω ότι σύντομα θα ακολουθήσουν και όλα τα άλλα.

Ursinal by Tony DiTerlizzi

Ελπίζοντας στην κατανόηση και την υπομονή σας, διατελώ δικός σας,

Α.Μ.

Υ.Γ. Αν δεν έχετε πάει να δείτε το HOBBIT, να πάτε!

5 Comments

  1. Μάνια said,

    January 12, 2013 at 09:28

    και γω 2 (προς το παρον). Περαστικά! Κάνε ό ,τι χρειάζεται να γίνεις καλά.

  2. speedxgrapher said,

    January 12, 2013 at 11:00

    Ευχαριστώ Μάνια μου! Μήπως να κανονίσουμε καμιά θέαση του HOBBIT με παραμυθάδες;

    • Μάνια said,

      January 13, 2013 at 22:39

      μέσα! . . Πότε; αύριο; σήμερα; και την τριλογία σερί πότε; τον άρχοντα λέω🙂

      • Legion said,

        January 15, 2013 at 02:13

        Τριλογία σερί κ Hobbit για κερασάκι;; Μπορώ να συμμετέχω και εγώ σε αυτό;

  3. speedxgrapher said,

    January 14, 2013 at 03:06

    Να ένα ακόμα project…!


Leave a Reply

