Σύντομη Ενημέρωση Θερινής Γαλακτοκομίας

2013-08-05 - Blue Fire of AthasΚαλημέρα, καλησπέρα, ή ό,τι ενδιάμεσο. Γραφω εν (πλείστη) συντομία για να σας πω ότι όχι, δεν εγκατέλειψα το blog, δεν εγκατέλειψα το Παραμυθόγραμμα, δεν μου αρέσει καθόλου η εκκωφαντική σιωπή που επικρατεί αυτόν τον καιρό εδώ. Για να κάνω και τη σύνδεση με τον ως άνωθεν τίτλο, επί το λαϊκότερο έχω πήξει. Τους τελευταίους τρεις μήνες έχω πήξει τόσο που από γάλα έχω γίνει γιαούρτι και πλέον ετοιμάζομαι να γίνω τυρί (και λυπάμαι γι’ αυτή τη νοερή εικόνα).

Η πραγματικότητα είναι ότι, όντας ήδη άνθρωπος ιδιαίτερα ανίκανος στη διαχείρηση του χρόνου μου, επωμίστικα πάρα πολλές δουλειές, τις οποίες δυσχεραίνει έτι περαιτέρω αυτός ο καταραμένος καιρός, το “ελληνικό καλοκαιράκι”, κατά κόσμον ταχυβραστήρας από την Κόλαση.

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά. έχασα και τη φετινή Γιορτή Παραμυθιών στη Τζια, μια χρονιά πιθανώς με τις περισσότερες και μερικές από τις σημαντικότερες ξένες συμμετοχές. Αν είχα τον χρόνο, θα ήμουν απαρηγόρητος – αλλά δεν τον έχω.

Ομολογώ ότι δεν ξέρω αν θα βγάλω Παραμυθόγραμμα Αυγούστου, αλλά εσείς μην ξεχνιέστε – το Facebook (παραδόξως στην περίπτωση) είναι φίλος σας: Storytelling GR και Μυθολόγιο. Επίσης το blog της “Αχελώνας”Μαρίας Παπανικολάου και το site του Κέντρου Μελετης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών.

Έχετε τα μάτια σας ανοιχτά: από σήμερα παίζει φεστιβάλ στο Πήλιο και τέλος Αυγούστου στη Βοιωτία. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να παράσχω καλύτερη ενημέρωση…

Προς το παρόν, αυτά από εμένα. Καλά να είστε, όπου κι αν είστε κι εν ευθέτω χρόνω θα επανέλθω Δημήτριος – εεε, δριμύτερος (διάβολε).

Μέσα από την καρδάρα,

Α.Μ.

4 Comments

  1. manyamaratou said,

    August 5, 2013 at 10:25

    Καλά. Το dairy update όλα τα λεφτά! Λαϊκ!

  2. speedxgrapher said,

    August 5, 2013 at 13:02

    Heheheh…😉

  3. September 6, 2013 at 11:19

    […] φόρτου εργασίας, τον Αύγουστο δεν κατάφερα να βγάλω Παραμυθόγραμμα, πράγμα που με λυπεί ιδιαίτερα, όπως και το γεγονός ότι […]

  4. March 19, 2014 at 14:24

    […] μπορέω να παρευρεθώ σε καμία… Ωστόσο, όπως είχα πει σε μια αντίστοιχη περιπτωση πέρσι το καλοκαίρι, το ότι εγώ είμαι θαμμένος… εκεί που είμαι θαμμένος […]


Leave a Reply

