Το Σύνδρομο του Χουντίνι

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα, καλησπέρα, ή ό,τι άλλο σημαίνουν οι λέξεις για τον ύπνο σας, καθότι ο δικός μου έχει γίνει πάλι ένα πλάσμα αλλόκτο, κουτσουρεμένο και παραμορφωμένο.

2014-03-19 [dges_env027_1k]

Πιθανώς να παρατηρήσατε πως δεν έβγαλα Παραμυθρόγραμμα αυτόν τον μήνα – ούτε και θα βγάλω, καθότι ο μήνας τελειώνει – και γενικά δεν έχω postάρει το οτιδήποτε εδώ και περίπου έναν μήνα (λαμβάνοντας υπόψη τις όποιες ενημερώσεις του προηγούμενου Παραμυθογράμματος). Δυστυχώς, ακόμη μια φορά το μίγμα κακού προγραμματισμού και φόρτου εργασίας συνέβαλαν στον σχηματισμό μιας αρκούντως κολασμένης χρονιής περιόδου, η οποία ατυχώς συμπέφτει με έναν αφηγηματικά πολύ δραστήριο μήνα.

Ανάμεσα σε πολλά άλλα, υπάρχει και πληθώρα εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (20/03, δηλαδή αύριο), εκ των οποίων το πιθανότερο είναι να μην μπορέω να παρευρεθώ σε καμία… Ωστόσο, όπως είχα πει σε μια αντίστοιχη περιπτωση πέρσι το καλοκαίρι, το ότι εγώ είμαι θαμμένος… εκεί που είμαι θαμμένος τέλος πάντων, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν άλλες πηγές ενημέρωσης: Storytelling GR, Φεστιβάλ Μύθων και Παραμυθιών Βοιωτίας και Codex Monstrorum. Επίσης το blog της “Αχελώνας” Μαρίας Παπανικολάου και το site του Κέντρου Μελετης και Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών.

Ζητω συγγνώμη από τους φίλους και αφηγητές (ή φίλους αφηγητές) που μου έστειλαν ενημερώσεις για  εκδηλώσεις τις οποίες δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα. Δυστυχώς το Σύνδρομο του Χουντίνι είναι χρόνιο και μη περιοδικό, οπότε τέτοιες “εξάρσεις εξαφάνισης” συχνά αποτελούν ένα αναπόσπαστο, όσο και απρόβλεπτο κομμάτι της ζωής μου.

Να πάτε σε πολλές αφηγήσεις, να γελάσετε, να κλάψετε, να σκεφτείτε και πάνω απ’ όλα να περάσετε καλά.

Από τα βάθη της λήθης,

Α.Μ.

Leave a Reply

